Object
Het object maakt onderdeel uit van de ontwikkeling 'De Symfonie'. Deze kantoorvilla’s zijn in 2003 gebouwd in een onderscheidende architectuur en zijn op een markante zichtlocatie gelegen. De kantoorvilla “B” is in totaal circa 2.148 m² groot en bestaat uit 5 bouwlagen. Er zal in totaal circa 285 m² kantoorruimte beschikbaar komen binnen de kantoorvilla. Overige huurders zijn KBenP en Abin en Stichting Toetsing Verzekeraars.
Deze hoogwaardige kantoorvilla ligt op een unieke zichtlocatie direct aan de Noordelijke Randweg rond Den Haag en direct naast het prestigieuze winkel- en uitgaanscentrum “Mall of the Netherlands” met 4.000 gratis parkeerplaatsen. “Mall of the Netherlands” biedt een ruim en gevarieerd aanbod aan winkels, restaurants en lunchrooms wat een prima combinatie is om het zakelijke en aangename met elkaar te verenigen.
Het nabij het kantorencomplex gelegen ‘Fletcher Congreshotel-Restaurant’ biedt naast overnachtingen, lunches en diners tevens diverse vergader- en congresfaciliteiten.
Zeer goede attentiewaarde vanwege mogelijkheden tot het plaatsen van uw bedrijfsnaam op de voorgevel van het gebouw.
Bereikbaarheid
Per auto: aan de Noordelijke Randweg N14 en vijf minuten van de rijkswegen A4 (Amsterdam-Den Haag), A12 (Utrecht-Den Haag) en A13 (Rotterdam-Den Haag) is de bereikbaarheid zeer goed te noemen.
per OV: met het openbaar vervoer is het gebouw eveneens goed bereikbaar. Op 7 minuten loopafstand is het NS-station ‘Den Haag Mariahoeve’ gelegen. Op nog geen 200 meter is een tramhalte (lijn 3,6 en 7) gelegen en een bushalte (lijn 44, 47 en 48) op 900 meter loopafstand gelegen.
Beschikbare metrage
Totaal circa 285 m² kantoorruimte op de eerste kantoorlaag (inclusief een aandeel in de algemene ruimte)
Parkeermogelijkheden
In totaal zijn 4 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar.
Wijze van oplevering
In huidige turn-key staat.
- Een entreehal met open trappenhuis met veel daglicht doorlatend glas-in-lood ramen en een 4,5 meter hoog plafond;
- Hoge plafonds van minimaal 2,80 m;
- Ruimtes zijn voorzien van parket en vloerbedekking;
- Gedeeltelijk voorzien van glazen scheidingswanden;
- Per verdieping twee luxe toiletgroepen en ene invalidentoilet is op de begane grond aanwezig;
- Energiebesparende maatregelen zoals LED verlichting en bewegingssensoren op de verlichting; energielabel A;
- Pantry per unit;
- Centrale patchruimte op de 1e verdieping;
- Kabelgoten reeds voorzien van data- en elektra bekabeling;
- Mogelijkheid tot naamsaanduiding op de gevel.
Datum van oplevering
Per direct.
Huurprijzen
Kantoorruimte: vanaf € 135,-- p/m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting (BTW).
Parkeerplaatsen (souterrain): € 700,-- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Service- en energiekosten
Het voorschot bedrag voor de service- en energiekosten van de kantoorruimte is geraamd op € 45,00 per m² vvo per jaar, exclusief 21% BTW een en ander op basis van jaarlijkse nacalculatie. De service- en energiekosten zijn onderstaand gespecificeerd:
Energiekosten:
- gasgebruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht.
Servicekosten:
- onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- glasbewassing met een frequentie van 1 keer per 4 maanden.
Huurtermijn
2 tot 5 jaar met de mogelijkheid om de huurovereenkomst te verlengen met 2 tot 5 jaar. Flexibele huurperioden zijn bespreekbaar.
Huurprijsbetaling
Huur, servicekosten en de wettelijke verschuldigde omzetbelasting per kwartaal bij vooruitbetaling.