Laan van Nieuw-Oost-Indie 131

Terug naar overzicht

Laan van Nieuw-Oost-Indie 131
2593 BM  Den Haag

Specificaties

Kenmerken
Oppervlakte 48 m²
Deelverhuur units v.a. 48 m²
Status beschikbaar
Aanvaarding In overleg
Hoofdbestemming Kantoorruimte
Ligging winkelgebied stadscentrum
Bouwjaar 1960-1970
Omschrijving

Object/Locatie

Het kantoorgebouw is gelegen in het Bezuidenhout aan de opnieuw ingerichte Laan van Nieuw Oost Indië, één van de belangrijkste verkeersaders van Den Haag. Het kantoorgebouw ligt direct naast het Beatrixkwartier en het centrum van Den Haag. Diverse Ministeries, SER, Paleis van Justitie, AZIVO, Tebodin en tal van andere zakelijke dienstverleners hebben zich reeds in dit gebied gevestigd. Om de hoek is de drukke Theresiastraat gelegen met onder andere vestigingen van Albert Heijn, Dixons en Gall&Gall. Daarnaast zijn er diverse lunchgelegenheden.

Het kantoorgebouw is recent grootschalig gerenoveerd en geoptimaliseerd zodat het weer voldoet aan de (duurzaamheids-) eisen van de hedendaagse kantoorgebruiker. Tevens beschikt het nu over energielabel A. Alle verdiepingen zijn casco gemaakt, opnieuw geschilderd en voorzien van plafonds en nieuwe verlichtingsarmaturen. De toiletunits zijn gerenoveerd en de radiatoren aangepast naar individuele regelbaarheid.

Het grootste gedeelte van de begane grond is ingedeeld als centrale ontmoetingsplek ten behoeve van de gebruikers en de bezoekers van het gebouw. Er is een centrale entree gerealiseerd met onder andere verschillende zit- en (afgesloten) vergaderfaciliteiten. Tevens is er op de begane grond een bedrijfsrestaurant met buitenterras waar alle huurders gebruik van kunnen maken.

Naast de zeer goede ligging heeft“Laan van NOI 131” een aantal voordelen ten opzichte van andere kantoorgebouwen:
? Zeer goed bereikbaar met zowel openbaar als eigen vervoer;
? Voldoende parkeergelegenheid onder en naast het pand;
? Tuin op het zuiden inclusief terras;
? Ringvormige structuur van de verdiepingen waardoor optimale interactie tussen verschillende afdelingen mogelijk is.
Nu de renovatie is afgerond hebben wij reeds 94 % van het gebouw weten te verhuren aan o.a. ArboNed, DayOne Advocaten, Emis BV, FC Touch, Fioresso, GDTA Holding Capital BV, Groos Kind en Jeugd, Hofrecht Advocaten, HollandBIO , Human Capital Care, Jonker-Schotte Assurantiën, Lejeune Association Management, Mansource, Nolet Advocaten, Numa Group, Muller PT, Polis Advocaten, RedSocks, Ruig&Partners, Save the Children, Stichting Vluchteling, Tessella en Unique.

Voor meer informatie zie: www.laannoi131.nl

Bereikbaarheid

Eigen vervoer
Het kantoorgebouw is tevens op korte afstand gelegen van de rijksweg A12 richting Utrecht. De op- en afrit van de A12 is binnen enkele autominuten bereikbaar. Hierdoor is er een directe verbinding met de andere belangrijke rijkswegen zoals de A13 met verbindingen naar Rotterdam en Delft en aansluiting op de A4 richting Amsterdam, Rijswijk en Wateringen mogelijk.

Openbaar vervoer
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is zeer goed te noemen. Op korte loopafstand bevinden zich de tramhalteplaatsen voor lijn 2 en 6 en de bushalteplaatsen voor lijn 23, 24, 28 en 43, die onder andere een directe verbinding hebben met het Centraal Station, station Mariahoeve en station Laan van NOI.

Parkeermogelijkheden

Het gebouw beschikt over een parkeernorm van 1:45.
In totaal zijn er 155 parkeerplaatsen in de ondergelegen parkeergarage (-1 en -2). Tevens zijn er 10 bezoekersplaatsen op het buiten- terrein direct naast het gebouw. Ook is er, zowel naast het gebouw als in de parkeergarage, de mogelijkheid tot het opladen van elektrische auto’s. Voor de huurders is er een fietsenstalling in ondergelegen parkeergarage en voor het gebouw aanwezig.

Beschikbare metrage

Het totaal verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt totaal circa 8.386 m² kantoorruimte. Het totale beschikbare metrage bedraagt ca. 48 m² (incl. opslagalgemene ruimte).

Begane grond ca. 48 m²
1e verdieping VERHUURD
2e verdieping VERHUURD
2e verdieping VERHUURD
2e verdieping VERHUURD
2e verdieping VERHUURD
3e verdieping VERHUURD
4e verdieping VERHUURD
5e verdieping VERHUURD
6e verdieping VERHUURD

*Onder verhuurbaar vloeroppervlak (VVO) wordt verstaan: het bruto vloeroppervlak (gemeten van glaslijn tot glaslijn en aan de binnenzijden van de buitenmuren), exclusief stijgpunten en technische ruimten, doch inclusief gangen, toiletten en dergelijke.

Wijze van oplevering

In huidige staat, d.w.z. ook voorzien van:
- representatieve entreehal met mogelijkheid voor een centrale receptie/balie;
- 3 algemene vergaderruimtes op de begane grond;
- op iedere verdieping zijn sanitaire voorzieningen. Tevens is er één minder validentoilet aanwezig op de begane
grond;
- er is een douche aanwezig op de begane grond;- 4 liften met ruim luxe afgewerkt voorportaal;
- klimaatbeheersing door middel van 3-voudige mechanische ventilatie welke voorzien wordt van topkoeling; -
Systeemplafond met geïntrigeerde verlichting;
- kabelgoten (2-compartimenten) welke beschikken over databekabeling (CAT 5e) enaansluitingen voor elektra;
- heldere isolerende HR beglazing voorzien van draai en kiepramen;
- op iedere verdieping bevindt zich een pantry;
- zonwering aan de zonzijde van het gebouw;
- iedere verdieping heeft eigen meters;
- diverse mogelijkheden m.b.t. internet, waaronder glasvezel.Opleveringsniveau
Installaties
Onderstaande installaties zijn reeds aanwezig:

? Verwarming/koeling: Cascadeopstelling LV0183kw.0300
voorzien van onder andere CV ketels en een Hidros lucht/water
warmtepomp Trane type CXAM 170se;
? Luchtbehandeling: Luchtbehandelingskasten, LBK Verhulsttype
VKT, welke zijn voorzien van een warmte sorbtiewiel met een rendement van ca. 70%. De luchtbehandelingskasten zijn voorzien van energiezuinige gelijkstroom motoren welke toerengeregeld zijn;
? Enegiezuinige en toeren geregelde pompen, Wilo type
stratos/giga, ten behoeve van de verwarming- en koelinstallatie.

Plafonds
Het akoestische plafond, type Rockfon Krios, welke beschikt over een absorptiewaarde van 1,0.

Verlichting
Elektrisch licht
Als uitgangspunt voor de bepaling van de plaats en capaciteit van punten ten behoeve van de kunstverlichting gelden, gespecificeerd per ruimtetype, de volgende waarden voor de te realiseren gemiddelde verlichtingssterkte Eg conform NEN1890 en en ARBO-voorschriften:

1. Centrale hal: 250 lux
2. Kantoor- en werkruimten: 450 lux
3. Vergaderkamers: 450 lux
4. Verkeersruimten nabij kantoren: 250 lux

Overige verlichtingsinstallatie
? De verlichtingsinstallatie bestaat uit hoogfrequente TL5 HF
lichtbron armaturen die schakelen op aanwezigheid (1 sensor
per 7,2 m¹ gevel in de open ruimte).
? LED-spots in de verkeersruimten, toiletgroepen en
noodverlichtingsinstallatie.

Wanden
Verhuurder draagt zorg voor het leveren en plaatsen van wanden, conform indelingstekening welke in overleg tussen verhuurder en huurder zal worden opgemaakt.

Toegangssysteem
Verhuurder zal zorgdragen voor het aanbrengen van een videofooninstallatie bij de voordeur van het pand en de entree van de parkeergarage, teneinde gasten toegang tot het gebouw te kunnen verschaffen. Tevens zal verhuurder zorgdragen voor het aanbrengen van een toegangscontrolesysteem middels ‘toegangsdruppels’ dan wel tags op alle deuren welke toegang geven op het door huurder gehuurde domein.

Zonwering
Verhuurder zal zorgdragen voor goed functionerende reeds aanwezige buitenzonwering op de zonbelaste gevels. De zonwering is handmatig te bedienen.

Kabelgoten
In het gehuurde zijn aan de gevels reeds (2 compartimenten) kabelgoten aanwezig, welke beschikken over:
- Databekabeling. De huidige reeds aanwezige CAT-5E
databekabeling zal om niet aan huurder beschikbaar worden gesteld. Onderhoud, eventuele vervanging en aanpassing is voor rekening en risico van huurder;
- Aansluitingen voor elektra, dubbelle wandcontactdoos iedere
1,8 meter.

Overige uitgangspunten opleveringsniveau
- reeds diverse aansluitmogelijkheden met betrekking tot
glasvezel aanwezig in de kelder;
- verhuurder draagt zorg voor het leveren en aanbrengen van de
basisvoorzieningen van een beveiligingsinstallatie, welke onder andere een sirene op de begane grond, flitslamp aan de gevel en camera’s bij de entree van het gebouw en de entree van de parkeergarage bevat;
- verhuurder verzorgtprofessionele hulp aan huurder bij het
ontwerpen van de te huren verdieping;
- de twee vergaderruimtes op de begane grond wordt kosteloos
aangeboden, echter zullen de schoonmaak- en
onderhoudskosten vanzelfsprekend, middels de servicekosten, aan huurder worden toebedeeld. Dit zal gebeuren naar ratovan het gehuurde metrage.

Verhuurder is bereid om rekening te houden met de eventuele wensen van de nieuwe huurder(s).

Energielabel

A.

Datum van oplevering

In overleg, doch op korte termijn mogelijk.

Huurprijzen

Kantoorruimte:
€ 800,-- per maand inclusief servicekosten te vermeerderen met BTW.

Parkeerplaatsen:
€ 1.000,-- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Voorschot service- en Energiekosten

Inclusief. De volgende leveringen en diensten worden door of vanwege de verhuurder verzorgd:
- Gasverbruik inclusief vastrecht; - Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht; - Onderhoud en periodieke controle van:
*Centrale verwarmingsinstallatie;
*Lifteninstallatie;
*Luchtbehandelingsinstallatie;
*Noodverlichtingsinstallatie/ noodstroominstallatie;
*Brandmeldinstallatie/brandblushaspels;
*Ontruimingsinstallatie;
*Hydrofoorinstallatie;
*Glazenwasinstallatie;
*Toegangscontrolesysteem/ intercominstallatie;
*Elektrische deuren.
- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, liften, parkeerkelder, beglazing gemeenschappelijke ruimten,
terrassen en terrein;
- Glasbewassing (buitenzijde / algemene ruimten binnen);
- Periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
- Onderhoud terrein en tuinen;
- Vuil-/papierafvoe

Courtage

Mocht door bemiddeling van COG Makelaars BV een transactie tot stand komen, zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

Disclaimer

Bovenstaande objectinformatie mag niet worden beschouwd als een aanbieding of offerte. Indien u een aanbieding wenst, kan COG Makelaars BV deze, na goedkeuring door de opdracht–gever, op basis van specifieke gegevens verzorgen.

Voor nadere informatie en/of bezichtiging:

COG Makelaars BV
Scheveningseweg 50
Postbus 82033
2508 EA  DEN HAAG
Tel. : 070-3066050
E-mail : info@cogmakelaars.nl
Website : www.cogmakelaars.nl