Alexanderveld 5

Terug naar overzicht

Alexanderveld 5
2585 DB  Den Haag

Specificaties

Kenmerken
Oppervlakte 3.049 m²
Deelverhuur units v.a. 1.335 m²
Status beschikbaar
Aanvaarding In overleg
Hoofdbestemming Kantoorruimte
Ligging winkelgebied stadscentrum, in woonwijk
Parkeerplaatsen 114
Kosten parkeerplaatsen € 1250,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW
Bouwjaar 2006
Omschrijving

Object/Locatie

De representatieve kantoorvilla is in 2008 door projectontwikkelaar Blauwhoed opgeleverd. Het gehele object omvat ca. 6.992 m² vvo kantoor- en archiefruimte, welke is verdeeld over 5 verdiepingen alsmede een onderliggende parkeergarage en fietsenstalling. Het object beschikt over een gunstige parkeernorm van 1:58. De kantoorvilla kenmerkt zich door het hoogwaardige opleveringsniveau alsmede de grootte van de kantoorvloeren welke flexibel indeelbaar zijn. De vloeren genieten van veel direct daglicht.

Het object is gelegen aan het Alexanderveld 5 in de Archipelbuurt en maakt onderdeel uit van de ontwikkeling 'Monchyplein'. De Archipelbuurt is gelegen tussen het oude centrum van Den Haag en Scheveningen.
Naast het Vredespaleis zijn in de directe omgeving diverse gerenommeerde organisaties gehuisvest, waaronder het hoofdbureau van de Politie Haaglanden, Unipat, NIBC en verschillende ambassades.
Op loopafstand is de Bankastraat gelegen met diverse faciliteiten zoals een supermarkt, bakker, slager, kapper, stomerij en diverse lunchrooms.

Bereikbaarheid

Per auto
Het object is met eigen vervoer goed te bereiken. Het Hubertusviaduct en de Raamweg, welke op enkele minuten zijn gelegen, dragen bij aan een optimale aansluiting op het rijkswegennet (A44/A4 Amsterdam-Rotterdam en A12 Den Haag-Utrecht).

PerOV
Tramhalte Vredespaleis is op 2 minuten loopafstand gelegen en geeft via lijn 1 onder andere een directe aansluiting op de NS station Den Haag Hollands Spoor. Bus 24 ligt op 5 minuten loopafstand en geeft een directe aansluiting op NS station Den Haag Centraal Station.

Beschikbare metrage

De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 6.985 m². Voor de verhuur is momenteel circa 3.049 m² beschikbaar.

Verdieping Metrage (in m²)
Kelder ca. 379
Begane grond verhuurd
1e verdieping verhuurd
2e verdieping verhuurd
3e verdieping ca. 1.335
4e verdieping ca.1.335

Deelverhuur in overleg mogelijk

Energielabel

A

Parkeermogelijkheden

114 parkeerplaatsen in de ondergelegen parkeergarage.

Wijze van oplevering

Het object zal worden opgeleverd inclusief:
- representatieve centrale entree voorzien van een natuurstenen tegelvloer;
- centraal gelegen trappenhuis met 2 personenliften (8&13 personen);
- beveiligde parkeergarage onder het object;
- fietsenstalling;
- invalidentoegang;
- 2 gemeenschappelijke mindervalidentoiletten op de begane grond;
- sanitair op iedere verdieping;
- pantryaansluiting op iedere verdieping;
- volledige klimaatinstallatie met koeling en verwarming door middel van individuele naregeling (ventilatorconvectoren), drievoudige mechanische ventilatie met topkoeling;
- warmtereflecterende beglazing met (deels) te openen ramen;
- brandmeldinstallatie / brandbeveiliging;
- zonwerende HR beglazing;
- kabelgoten ten behoeve van elektra en databekabeling;
- verlaagde akoestische systeemplafonds met bandrasters en voorzien van hoogfrequentie, beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen.

Momenteel is het inbouwpakket van de voormalige huurder nog in het object aanwezig. Verhuurder gaat graag in overleg met u over het door u gewenste opleveringsniveau van de kantoorverdiepingen.

Beschikbaarheid

In overleg.

Huurprijzen

Kantoorruimte: vanaf€ 165,-- p/m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting (BTW).
Archiefruimte: € 85,-- p/m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen: € 1.250,-- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Voorschot service- en energiekosten

De service- en energiekosten bedragen maximaal € 27,50 per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
- gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en deverlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- bemande receptie;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van glazenwasinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van toegangsinstallatie (intercom, slagboom, schuifhek);
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
- onderhoud groenvoorziening;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen endiensten.

Momenteel is het inbouwpakket van de voormalige huurder nog in het object aanwezig. Verhuurder gaat graag in overleg met u over het door u gewenste opleveringsniveau van de kantoorverdiepingen.

Huurtermijn

5 jaar met de mogelijkheid om de huurovereenkomst met 5 jaar te verlengen.

Courtage

Mocht door bemiddeling van COG Makelaars BV een transactie tot stand komen, zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

Disclaimer

Bovenstaande objectinformatie mag niet worden beschouwd als een aanbieding of offerte. Indien u een aanbieding wenst, kan COG Makelaars BV deze, na goedkeuring door de opdracht–gever, op basis van specifieke gegevens verzorgen.

Voor nadere informatie en/of bezichtiging:

COG Makelaars BV
Scheveningseweg 50
Postbus 82033
2508 EA  DEN HAAG
Tel. : 070-3066050
E-mail : info@cogmakelaars.nl
Website : www.cogmakelaars.nl