Object/Lokatie
Het betreft een representatief kantoorpand met kantoorruimte verdeeld over begane grond, eerste, tweede, derde en vierde verdieping, gelegen in het historische uitgaanscentrum (Buurtschap 2005), met zijn vele (antiek)winkels, stadspaleizen, musea, theaters, restaurants en winkels. In de directe nabijheid van het object zijn naast tal van ambassades en consulaten, de Bank Nederlandse Gemeenten, de Kamer van Koophandel en diverse internationale organisaties gevestigd.
Het kantoorgebouw ligt op één van de meest prestigieuze en tegelijkertijd praktische locaties van Den Haag. In de buurt van het Malieveld en het Ministerie van Financiën vindt u een historische reeks van klassieke gebouwen. De façade van nummer 10 heeft een modern uiterlijk en biedt 2.000 m2 kantoorruimte en 17 parkeerplaatsen in de privégarage onder het gebouw. Het kantoorgebouw is gerenoveerd volgens de actuele duurzaamheid standaards en associeert zich met topkwaliteit van de zakelijke dienstverlening. Het NS station Den Haag Centraal bevindt zich op loopafstand en direct achter nummer 10 vindt u het historische centrum met zijn vele antiekwinkels, stadspaleizen, musea, theaters en restaurants
Het gebouw is zeer geschikt om modern kantoor te houden in een historische omgeving.
Bereikbaarheid
Het object is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Het NS station Den Haag Centraal ligt op loopafstand. In de nabije omgeving van het object bevinden zich haltes van diverse tram- en buslijnen, waardoor goede openbare verbindingen binnen de stad gewaarborgd zijn. Ook met het eigen vervoer is het object uitstekend bereikbaar. De Utrechtse Baan geeft directe aansluiting op het Rijkswegennet (A4 Den Haag - Amsterdam, A12 Den Haag - Utrecht en A13 Den Haag – Rotterdam).
Beschikbare metrage
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt:
===
begane grond ca. 478 m²
eerste verdieping ca. 486 m²
tweede verdieping ca. 368 m²
derde verdieping ca. 368 m²
vierde verdieping ca. 317 m²
totaal ca. 2.017 m²
Deelverhuur bespreekbaar vanaf ca. 30 m².
===
Parkeermogelijkheden
17 parkeerplaatsen op eigen afsluitbaar parkeerterrein.
Wijze van oplevering
===
- receptie met balie- en ontvangstruimte;
- sanitaire voorzieningen in overleg;
- keuken op begane grond;
- CV-gasinstallatie met radiatoren welke zijn uitgerust met thermostaatkranen;
- systeemplafonds met geïntegreerde verlichtingsarmaturen;
- personenlift;
- brandslanghaspels;
- poederblussers;
- buitenzonwering;
- brandmeldinstallatie.
===
Datum van oplevering
Per direct
Huurprijzen:
Kantoorruimte:
Unit Werkplek(ken) Prijs p/mnd
1.01 9 à 10 € 1.325,-
1.02 1 € 175,-
1.03 1 € 175,-
1.07 3 à 4 € 650,-
1.08 2 à 3 € 500,-
1.09 3 à 4 € 625,-
1.10 6 à 7 € 825,-
2.09 3 à 4 € 600,-
2.11 2 à 3 € 435,-
2.12 3 à 4 € 600,-
3.01 7 à 8 € 1.025,-
3.02 5 à 6 € 900,-
3.08 3 à 4 € 625,-
3.09 3 à 4 € 725,-
4.01 8 à 9 € 1.100,-
4.03 3 à 4 € 525,-
4.04 3 à 4 € 600,-
Parkeerplaatsen:
€ 1.800,- per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.
Voorschot service- en energiekosten
===
De service- en energiekosten bedragen € 35,--p/m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk
verschuldigde omzetbelasting. De afrekening van de servicekosten vindt plaats op basis van jaarlijkse
nacalculatie. Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten komen
partijen overeen dat verhuurder zorg draagt voor:
===
- elektraverbruik inclusief vastrecht (van het gehuurde, algemene ruimten en installaties);
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud installaties;
- buitenterrein inclusief groenvoorziening;
- glasbewassing buitenzijde;
- glasverzekering ten behoeve van glas in buitengevel;
- eventuele gemeentelijke heffingen ten behoeve van gebruiker (niet OZB voor gebruiker);
- schoonmaak algemene ruimten;
- vuilcontainer;
- overig klein onderhoud algemene ruimten;
- beheervergoeding 5%.
===
De leveringen en diensten kunnen in overleg met huurders door verhuurder gewijzigd worden.
Huurtermijn:
5 jaar met de mogelijkheid om de huurovereenkomst met 5 jaar te verlengen.